شماره تماس :

02133933474 02133950820

بهترین برندهای گیربکس صنعتی

بهترین برندهای گیربکس صنعتی
بهترین برندهای گیربکس صنعتی

معرفی بهترین و پرفروشترین برندها و شرکت های تولید کننده گیربکس صنعتی

معرفی و مشخصات فنی
5
(1)

یکی از عوامل مهم جهت خرید و انتخاب گیربکس صنعتی برندهای این تجهیز است. هنگام انتخاب و خرید گیربکس صنعتی، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود. مهمترین عومل انتخاب این گیربکس عبارتند از نوع کاربرد، توان مورد نیاز، گشتاور، سرعت، ابعاد، وزن، قیمت و برند سازنده.

شرکت ها و تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید انواع گیربکس صنعتی در ایران و خارج از کشور فعالیت دارند. شرکت های که در خارج از کشور در زمینه تولید گیربکس صنعتی فعالیت دارند عبارتند از شرکت های چینی مانند KS, TS شرکت های اروپایی مانند sew آلمان، ایلماز ترکیه، ستی sitei ایتالیا، نورد NORD آلمان، بنفیگلیولی ایتالیا و همچنین شرکت ها تولیدکنندگان موفق ایرانی مثل سهند و شاکرین. در ادامه مطلب با بهترین برندهای گیربکس صنعتی و شرکت های آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

پرفروش ترین و بهترین برندهای گیربکس صنعتی

به طور کلی گیربکس های صنعتی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند این مدل ها عبارتند از:

  1. گیربکس آویز یا شافت موازی
  2. گیربکس شافت مستقیم
  3. گیربکس حلزونی
  4. گیربکس خورشیدی
  5. گیربکس دور متغیر
  6. گیربکس کرانویل پینیون

شرکت هایی که در خارج از کشور در زمینه تولید گیربکس های صنعتی فعالیت دارند عبارتند از:

SEW-Eurodrive یک شرکت آلمانی است که گیربکس های صنعتی را برای طیف وسیعی از کاربردها تولید می کند. SEW-Eurodrive به دلیل کیفیت، قابلیت اطمینان و کارایی بالا شناخته شده است. شرکت sew آلمان نمایندگانی متعددی جهت فروش در ایران دارد. گروه بازرگانی صنعت کار یکی از نمایندگی الکتروگیربکس sew است.

پرفروش ترین و بهترین برندهای گیربکس صنعتی

  • گیربکس صنعتی ایلماز

شرکت ایلماز یکی دیگر از تولید کنندگان و از برندهای معتبر فروش گیربکس صنعتی است. شرکت ایلماز در کشور ترکیه فعالیت دارد که گیربکس صنعتی خود را در طیف وسیعی تولید و عرضه می کند.

  • گیربکس صنعتی نورد

نورد Nord آلمان یک از بزرگترین و مطرح ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع گیربکس صنعتی است. طراحی در نوع گیربکس های این شرکت به نحوی است تمامی الکتروموتور بر روی این گیربکس ها قابل کوپل شدن هستند.

  • گیربکس صنعتی سیتی ایتالیا

یکی دیگر از شرکت های بزرگ تولید کننده گیربکس صنعتی، SITI سی تی ایتالیا است. شرکت سی تی در سال 1967 در کشور ایتالیا شروع به کار کرد و تا کنون 70 درصد از محصولات خود را به دلیل کیفیت بالا صادر می کند.

  • انواع گیربکس های صنعتی روسی
  • گیربکس صنعتی چینی

شرکت های ایرانی تولید کننده گیربکس صنعتی

به طور کلی شرکت بسیاری در زمینه تولید و عرضه انواع گیربکس های صنعتی در ایران فعالیت دارند. از بزرگترین و معروف ترین این شرکت ها می توان به سهند، شاکرین و پارس گرجی اشاره کرد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2024/03/06
11 بازدید
0 نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.