شماره تماس :

02133933474 02133950820

پمپ آب صابون

در حال نمایش 4 نتیجه

پمپ آب صابون چیست؟

پمپ آب صابون یکی از انواع پمپ‌های پرکاربرد سانتریفیوژی است که معمولا برای خنک‌کاری و روان‌کاری دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این سیستم در دستگاه‌های مختلف از بالارفتن بیش از حد حرارت و در نتیجه آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از این پمپ در کار با دستگاه‌های مختلف می‌توان به افزایش سرعت انجام کار، بهبود عمر دستگاه و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی اشاره کرد.

پمپ آب صابون در دو نوع تک فاز و سه فاز با بدنه ای از جنس پلاستیک یا پلیمر، چدن و استیل و پروانه با متریال پلاستیک و استیل تولید می شود. در ادامه این مطلب شما را با کاربرد این پمپها و انواع برند های آن که در گروه بازرگانی صنعت کار ارایه می گردد را آشنا خواهیم کرد.

گروه بازرگانی صنعت کار ارائه دهنده انواع پمپ آب صابون به شما مشتریان گرامی می باشد.

کاربرد پمپ آب صابون

پمپ آب صابون در انواع ماشین آلات، دستگاه برش، دستگاه های تراش و CNC، دستگاه های برش سنگ و سرامیک، انواع اره های نواری، دستگاه های برش شیشه صنعتی، دستگاه های حکاکی شیشه و فلز جهت خنک کاری، کاهش استهکاک و روان کاری استفاده می گردد.

مشخصات فنی

  • توان الکتروموتور: از 90 وات تا 15 کیلووات
  • سایز خروجی پمپ: از ½ تا 2 اینچ
  • ارتفاع آبرسانی: 1 تا 240 متر
  • آبدهی: 5 لیتر تا 200 لیتر در دقیقه

میکسان ترکیه Miksan

پمپ آب صابون میکسان محصول کشور ترکیه یکی از پمپهای پر فروش گروه بازرگانی صنعت کار می باشد. این محصول در پایه های مخلفت و به صورت سه فاز موجود و قابل ارایه می باشد. مدل های موجود عبارتند از BP , CP , و AP

مدل پایه آبدهی ارتفاع قدرت
AP 11 تا21 سانتی متر 58 لیتر در دقیقه 5 متر 90 وات
BP 12 تا 35 سانتی متر 65 لیتر در دقیقه 5 متر 90 وات
CP 17 تا 35 سانتی متر 95 لیتر در دقیقه 7 متر 250 وات

برند مز ساخت کشور چک

پمپ آب صابون مز ساخت کشور چک بوده و برای خنک کاری انواع دستگاه های تراش استفاده می شود. این پمپ ها از 55 وات تا 550 وات و در پایه ای مختلف از 12 تا 45 سانتی متر و به صورت تک فاز و سه فاز در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارایه می باشد.

موتوژن تبریز

پمپ آب صابون موتوژن مثل سایر پمپهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم جهت خنک سازی و کاهش اصطکاک در انواع ماشین آلات، دستگاههای تراش و سنگ زنی و برش شیشه و انواع برش سنگ و سرامیک، انواع دریل های صنعتی مورد استفتده قرار می گیرد. این پمپها به دو صورت تک فاز و سه فاز با بدنه ای از جنس چدن یا استیل و یا پلاستیک موجود می باشد.

آریانگ کره

پمپ آب صابون آریانگ کره یک پمپ غوطه ور است که قسمت پمپ در مخزن غوطه ور می باشد. بنابراین نیازی به انجام کار پرایمینگ روغن اضافی ندارد. مثل تمامی پمپها  در انواع ماشین های ابزار محور، دستگاههای تراش و سنگ زنی و برش شیشه و انواع برش سنگ و سرامیک، انواع دریل های صنعتی و اره های نواری، دستگاههای حکاکی شیشه و فلز و سنگ ، به منظور روان کاری ، خنک سازی و کاهش اصطکاک مورد استفاده قرار میگردد.

گروه بازرگانی صنعت کار انواع پمپ خنک کننده آریانگ کره را در وات و پایه های مختلف به صورت تک فاز و سه فاز د اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

مدل پایه آبدهی ارتفاع قدرت
ACP 60F 15/3 سانتی متر 25 الی 30 در دقیقه 2 متر 60 وات
ACP 100F 15/8 سانتی متر 35 الی 45 لیتر در دقیقه 2 متر 100 وات
ACP 180F 18 سانتی متر  75 الی 90 لیتر در دقیقه 3 متر 180 وات
ACP 250F 25/8 سانتی متر 120 الی 150 لیتر در دقیقه 4 متر  250 وات
ACP 400F 28 سانتی متر  140 الی 200 لیتر در دقیقه 5 متر  400 وات

برینکمن آلمان BRINKMANN

پمپ آب صابون برینکمن ساخت کشور آلمان بوده و یکی از بهترین انواع پمپ های خنک کننده دستگاه های CNC موجود در بازار می باشد. این پمپ با سیستم مدیریت کیفیت EN ISO 9001 تولید می شود. پایه های این پمپ از 12 سانتی متر تا 50 سانتی متر و دارای قدرت 100 وات تا 4 کیلو وات و به صورت سه فاز موجود و قابل ارایه در گروه بازرگانی صنعت کار می باشد.

لازم به ذکر می باشد که پمپ خنک کننده برینکمن به صورت استوک وارد شده و در صورت درخواست مشتریان مدل نو و آکبند آن را می توان موجود و در اختیار مشتریان عزیز قرار داد.

گراند فوس دانمارک GRUNDFOS 

پمپ آب صابون طبقاتی گراند فوس دانمارک یکی از قدرتمند ترین پمپهای خنک کننده در بازار می باشد. میزان ارتفاع آب رسانی آن 47.5 متر، دبی و آب رسانی آن 5.8 متر مکعب در ساعت و به صورت سه فاز در گروه بازرگانی صنعت کار ارایه می شود.

علل خرابی الکتروپمپ آب صابون

پمپ های آب صابون به دلیل ساختار و عملکرد ساده ای که دارد به ندرت دچار خرابی میشود. از معدود دلایل خرابی این پمپها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی مکانیکی: در صورت وجود ذرات جامد در سیال شیمیایی پروانه دچار خرابی میگردد.
  • خرابی برقی: در صورت عدم وجود تسهیل کننده های جریان و ولتاژ برق ، با نوسانات برق شهر موتور پمپ دچار آسیب میگردد.

لیست قیمت

قیمت پمپ آب صابون به دلیل تنوع در مدل های آن و همچنین نوسانات قیمت ارز در بازار متغیر می باشد. پیشنهاد می شود جهت مشاوره قبل از خرید این محصول و همچنین استعلام قیمت به روز با مشاورین ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید.

سولات متداول کاربران و مشتریان 

کاربرد پمپ خنک کننده چیست؟

پمپ های آب صابون یا خنک کننده در صنایعی مانند: تراشکاری، سنگ بری، دستگاه های CNC، شیشه بری، حکاکی بر روی شیشه و فز، روانکاری و خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

برند های پمپ های آب صابون موجود در بازار کدامند؟

پمپ آب صابون برندهای مختلفی در بازار دارد که معتبرترین آنها میکسان ترکیه، مز چک، برینکمن آلمان، آریانگ کره، گراند فوس طبقاتی دانمارک و موتوژن ساخت ایران می باشد. همگی این پمپها در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارایه می باشد.

پمپ اب صابون cnc چیست؟

پمپ آب صابون دستگاه CNC که با توان حداکثری 1.8 اسب بخار HP کار می کند برای پمپاژ آب صابون و یا روغن بر روی قطعه تحت برش ماشین های CNC بعنوان خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرد.