شماره تماس :

02133933474 02133950820

موتور فن کویل السا

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

فروش موتور فن کویل السا تک شفت و دو شفت مناسب برای انواع فن کویل ها

مشخصات کلی:

  • سیم پیچ تمام مس
  • موجود در مدل های تک شفت و دو شفت
  • ساخت کشور ایران
  • کلاس حرارتی (180درجه سانتی گراد)
  • کابری در انواع فن کویل

تحویل فوری

اصالت کالا

پرداخت در محل

پشتیبانی آنلاین

موتور فن کویل السا یکی دیگر از تولیدات موفق و ساخت شرکت الکترو الوند است. شرکت الکترو الوند انواع موتور فن کویل در دو مدل تک شفت و دو شفت برای انواع فن کویل های زمینی، سقفی، دیواری و کانالی را موجود و عرضه می نماید. موتور فن کویل السا ساخت ایران از 25 تا 45 وات موجود و قابل ارایه است.

موتور فن کویل ELSA تک شافت

دینام فن کویل تک شفت السا دارای یک سر شفت است که یک عدد بلوئر یا پروانه جهت گردش هوا بر روی آن نصب می شود. قطر شفت این الکتروموتور 12.7 میلی متر است. مدل 25 وات این موتور فن کویل مناسب برای فن کویل های سقفی و زمینی است. همچنین دو مدل 125 وات و 270 وات این موتور فن کویل برای انواع فن کویل های کانالی مناسب است. این دینام فن کویل دارای 4 حالت دور جهت نصب بر روی فن کویل است.

موتور فن کویل دو شفت السا

موتور فن کویل السا دو شفت دارای دو سر شافت است که دو عدد پروانه بر روی این الکتروموتور قابل نصب است. قطر شفت این الکتروموتور فن کویل 12.7 و 15 میلی متر بوده که از 45 تا 450 وات موجود و قابل ارایه است. گروه بازرگانی صنعتکار هر دو مدل تک شفت و دو شفت الکتروموتور فن کویل السا را در انواع وات آن موجود و در سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت موتور فن کویل السا

با توجه به تنوع در وات های این مدل از موتور فن کویل و تک شفت یا دو شفت بودن این محصول قیمت آن متغیر است. جهت اطلاع دقیق از قیمت موتور فن کویل السا و مشاوره جهت خرید موتور فن کویل مناسب با همکاران ما در تماس باشید. شما عزیزان می توانید در 7 روز هفته از طریق شماره تماس شرکت و یا از طریق انواع پیام رسان ها جهت سفارش انواع محصولاتی که در گروه صنعتکار موجود است با ما در تماس باشید.

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام